WELCOME

Καλωσορίσατε σε αυτό εδώ τον ιστότοπο “Book blog info” Ο χώρος αυτός δημιουργήθηκε και χρησιμοποιήθηκε ως βοηθητικό εργαλείο προβολής των προϊόντων του εκδοτικού οίκου ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ κάποτε. Καθ' οδόν προστέθηκαν και μερικά λουλουδάκια για διακόσμηση - τα οποία ήρθαν και με βρήκαν - στην κάθετη στήλη. Διάφορα ποιηματάκια ξεπήδησαν από τα βιβλία της βιβλιοθήκης μου και προέκυψε έτσι το «1 ΠΟίΗΜΑ 1 ΛΟΥΛΟύΔΙ» Από το 2011 και μετά το blog αυτό θα ταξιδεύει σε νέους βιβλιότοπους και σας καλεί να τον παρακολουθείτε πού και πού... Χρήστος Ρουμελιώτης. e-mail : novus.sales@gmail.com

Ευχαριστώ για την επίσκεψή σας. Καλά κοιταγματάκια…

Οι εχθροί της Άνοιξης (Μίλτος Σαχτούρης) προφητικός;

Έρχεται φέτος κουρασμένη
η Άνοιξη
(να) κουβαλάει τόσα χρόνια
τα λουλούδια πάνω της.
Σκοτεινοί άνθρωποι
στις γωνιές την παραμονεύουν
για να την τσακίσουν.
Αυτή όμως
με κρότο
ανάβει ένα-ένα
τα λουλούδια της
στα μάτια τους τα ρίχνει
(για) να τους στραβώσει.
https://poiimata.com
Φωτογραφία:
Χρήστος Ρουμελιώτης
5/4/2020

2 σχόλια:

  1. Tron Giannik κρίμα δεν έχω διαβάσει Σαχτούρη. Θα πρέπει να ζητήσω κάνενα από τη Γιάννα. Το ποίημα αυτό μου ήρθε σήμερα από μια πλατφόρμα που είμαι συνδρομητής και το έκανα μακέτα. Όπως στις περισσότερες περιπτώσεις, η φωτογραφία είναι δικιά μου και προέρχεται από ένα λουλουδάκι ταπεινό αλλά τόσο σημαντικό που πάντα φυτρώνει στη μέση του στενού μοναδικού σχεδόν ιδιωτικού δρόμου στο Κατσίγκρι κάθε τέτοια εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tron Giannik: Κουρασμένη φέτος η Άνοιξη καλό μου φιλαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή